Uncategorized
Doe maar gewoon, dan ben je al halverwege
Het had je heel wat moeite gekost om de stap te zetten. Maar onlangs ben je er dan toch echt aan begonnen. ”Ik ga het gewoon doen”, zei je tegen jezelf. Want je wilde nu weleens af van die onrust in je hoofd en lijf. Je voelt je trots dat je deze stap hebt gezet. En het begin is veelbelovend. Je merkt hoe je vooruit gaat, je voelt je rustiger en je begint weer plannen te maken, want de toekomst is weer iets om naar uit te kijken. Recht zo die gaat. Je voelt je een heel ander mens.
Lees meer “Doe maar gewoon, dan ben je al halverwege”