Uncategorized
Als gewetensnood je parten speelt
Wroeging. Dat heb ik altijd zo’n mooi woord gevonden. Maar je zult er maar last van hebben. Diepe spijt van wat je gisteren tegen je partner zei. Een knagend schuldgevoel, omdat je zo’n onwrikbare houding aannam. Gewetensnood, omdat je jezelf veroordeelt om dit gedrag en zou willen dat je je anders kon opstellen in zo’n situatie.
Lees meer “Als gewetensnood je parten speelt”