Coaching en mindfulness

Even een momentje voor jezelf

Fotolia_98006504_XS_take care of yourself.jpgAls je eenmaal de 8-weekse mindfulnesstraining hebt gedaan moet je alleen verder. En het is niet altijd eenvoudig om de aandacht en dat gevoel van rust vast te houden. Om je daarbij een handje te helpen kun je een aantal keren per jaar een stiltedag volgen, zodat je weer even in een groep oefent en de rust hervindt. En zeg nou zelf, zo'n hele dag voor jezelf is toch ook gewoon heerlijk?
 

Wat doen we tijdens de stiltedag?

Alle oefeningen die tijdens de 8-weekse training aan bod kwamen passeren weer de revue. Denk aan de lichaamsverkenning, zitmeditatie, liggende en staande bewegingsoefeningen en loopmeditatie. We oefenen in stilte, zodat de kwaliteit van je aandacht en mindfulness zich kan verdiepen.


Met welke resultaten ga je na afloop naar huis?

  • Je kunt langere tijd in stilte en met aandacht bij jezelf zijn.
  • Je merkt dat als je langer op de zijnmodus functioneert, je soms contact kunt maken met en diepere innerlijke stilte en rust.
  • Je komt tot de ontdekking dat gedachten, emoties en stemmingen komen en gaan, ook zonder dat je hierbij ingrijpt.

 

Even praktisch

P1020715_800.jpgDe eerstvolgende stiltedag is op maandag 15 oktober 2018 van 9.30 tot 15.30 uur en wordt gehouden in multifunctioneel centrum De Gijz, Jan Gijzenkade 305 D in Haarlem-Noord.

 

Later in het jaar zal nog een stiltedag gehouden worden op vrijdag 23 november 2018.


Je betaalt voor de stiltedag € 35,-.


Heb je behoefte om je mindfulnessbeoefening op te frissen?  Meld je dan aan voor de komende stiltedag.